جنگ و صلح ستارگان در تیم مرسدس: پیست مونزا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



بازدید : 48
نویسنده : mohammad alizade

در پیست مونزا، نیکو رزبرگ با احترام بیشتری نسبت به هم تیمی خود رانندگی کرد و شاید عمداً اجازه سبقت و قهرمانی را به او داد. بدین ترتیب سیل انتقادات از او کاهش خواهد یافت. همیلتون نیز با این قهرمانی، علاوه بر امیدواری به پایان فصل، روحیه بهتری بدست خواهد آورد. مرسدس نیز همچنان یکه‌تاز بلامنازع این رقابت‌هاست.

Lewis-Hamilton-in-Monza
در این مسابقه لوئیس همیلتون در جای نخست قرار گرفت تا مجموع امتیازات وی به 216 برسد و در فاصله‌ای نزدیک‌تر با نیکو رزبرگی قرار بگیرد که با وجود جایگاه دومی، 238 امتیاز دارد.

Lewis-Hamilton-Monza-circuit-Italian-GP
فیلیپه ماسا که از دوران جوانی فاصله گرفته توانست لیاقت خود را به جوان‌ترها نشان دهد و با تیم ویلیامز در جای سوم قرار گرفت. هم تیمی او بوتاس هم چهارم شد. سباستین فتل قهرمان فصل قبل با مقام ششم، همچنان فاصله‌اش را با صدر زیاد می‌کند! عملکرد هم تیمی جوان‌تر او یعنی دنیل ریکاردو با مقام ششمی بهتر بود. علاقه مندان تیم فراری هم متأسفانه آلونسو را بدون امتیاز و رایکونن را در مکان دهم این مسابقه دیدند.

Nico-Rosberg-Italian-GP
مرسدس اینک در صدر جدول تنها و تنهاست و تیمی یارای رقابت با آن‌ها را ندارد. این تیم اکنون دو برابر رقیب نزدیک خود ردبول امتیاز جمع نموده است.

16 شهریور  -  پیست مونزا  -  53 دور  -  307 کیلومتر
رده بندی Start +/-
 
1
Lewis Hamilton – Mercedes
1
 
2
Nico Rosberg – Mercedes
2
 
3
Felipe Massa – Williams
4 +1
 
4
Valtteri Bottas – Williams
3 -1
 
5
Daniel Ricciardo – Red Bull
9 +4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: مسابقات , فرمول1 , رده بندی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: