ده خودرویی که معمولاً با هم اشتباه گرفته می‌شوند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



بازدید : 95
نویسنده : hasan gholipour

10. جیپ‌ها و لندکروزر قدیمی

Land Rover - Land Cruiser - Old Jeep

Land Rover – Land Cruiser – Old Jeep


بین یک جیپ ویلز، یک لندکروزر قدیمی و یک لندروور قدیمی، چراغ‌های گرد، فرم بدنه زمخت و گلگیرهای جلوی جداشده از کاپوت، اشتراکاتی دیده می‌شود. با این وجود این سه خودرو که کاربردهایی مشابه هم دارند، توسط بسیاری به اشتباه گرفته می‌شوند.

9. کرایسلر 300 و بنتلی

Chrysler 300 - Bentley

Chrysler 300 – Bentley


این دو خودرو از دو کلاس متفاوت و با قیمت‌هایی متفاوت‌ترند. حتی طراحی چراغ‌ها و جزئیات آن‌ها نیز یکسان نیست اما در ابتدای معرفی کرایسلر 300، بسیاری آن را با بنتلی به اشتباه می‌گرفتند. شاید فرم بدنه عضلانی هر دو خودرو در این اشتباه بی‌تأثیر نباشد.

8. کیا اپیروس و جگوار S تایپ

Kia opirus - Jaguar S-Type

Kia opirus – Jaguar S-Type


اپیروس که برای رانندگان ایرانی هم شناخته شده است، در زمانه‌ای طراحی شد که خودروهای با چهار چراغ جلو، مد روز بودند. این هم طبیعی بود که با دیدن اپیروس بکر کنید که یک جگوار از روبروی شما رد شده است.

7. آستون مارتین V8 و فورد ماستنگ مدل 68

Aston Martin V8 - '68 Mustang

Aston Martin V8 – ’68 Mustang


ممکن است فکر کنید که فورد تازگی‌ها به فکر تقلید از آستون مارتین افتاده اما حتی در این محصول دهه 80 آن هم این شباهت‌ها دیده می‌شوند.

6. اشکودا اکتاویا و سمند

Skoda Octavia 1998 Smand ikco

Skoda Octavia 1998 Smand ikco


سمند روند طراحی عجیبی را طی کرد تا تبدیل به خودروی ملی ایرانیان شود. با وجود هزینه نجومی برای طراحی آن، طراحی عقب‌تر از زمان خود داشت. اشکودا اما این طراحی را از محصولات رده پایین فولکس به عاریت گرفته بود. اگر یک ‌اکتاویای 1998 به ایران بیاید احتمالاً می‌تواند به عنوان سمند فروخته شود.

5. نیسان 200SX و تویوتا کرولای GT-S

Nissan 200SX (S12) - Toyota Corolla GT-S (AE86)

Nissan 200SX (S12) – Toyota Corolla GT-S (AE86)


این دو کوپه اسپرت ژاپنی آن‌قدر شبیه هم‌اند که احتمال می‌دادیم از یک پلتفرم و توسط یک کارخانه ساخته شده باشند. اما در حقیقت چنین نیست و این‌ها دو خودروی کاملاً متفاوت اما شبیه به هم هستند.

4. فولکس‌واگن فیتون، فولکس پاسات

Volkswagen Phaeton - Volkswagen Passat

Volkswagen Phaeton – Volkswagen Passat


فولکس دست به کار عجیبی زد و طراحی مدل لوکس و گران‌قیمت خود را مشابه مدل ارزان قیمت پاسات انجام داد. شاید همین دلیل برای شکست فیتون کافی بوده باشد. استقبال از این خودرو بسیار پایین بود و هرگز نتوانست رقیبی برای خودروهای لوکس بنز و ب ام و باشد.

3. آستون مارتین و فورد فیوژن

Ford Fusion - Aston Martin

Ford Fusion – Aston Martin


زمانی که فورد از جلوپنجره مشابه آستون مارتین که به نوعی امضای این شرکت هم محسوب می‌شود، در محصولات خود استفاده کرد، همگان را شوکه نمود. در ابتدا ممکن بود کسی فورد را با یک آستون مارتین با قیمت ده برابر اشتباه بگیرد اما اکنون زیان برای آستون مارتین بیشتر خواهد بود که محصولات آن را با خودروهای ارزان فورد اشتباه می‌گیرند.

2. همه مدل‌های آئودی

All New Audis

All New Audis


اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که همه ژاپنی‌ها یا کره‌ای‌ها را با هم اشتباه می‌گیرند، در مورد آئودی نیز چنین تجربه‌ای را خواهید داشت. تقریباً از فاصله دور غیرممکن است که تفاوت یک آئودی A3 سی هزار دلاری را با یک آئودی A8 هشتاد هزار دلاری متوجه شوید.

1. همه خودروهای آمریکایی دهه 20 و 30

1920s/1930s American Cars

1920s/1930s American Cars


این مورد را شاید پدربزرگ‌هایمان به خاطر داشته باشند. آن چیزی که در فیلم‌ها می‌بینیم، غالباً همراه با تشخیص اشتباه است. تنها یک کلکسیونر متخصص خودرو قادر به تشخیص مدل این خودروهاست.



:: برچسب‌ها: طراحی , چشم انداز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: